KALİTE
MGI'nın Kalite Yönetim Sistemi, hızlı karar alma ve uygulamaya imkan veren, minimum bürokrasi ve dokümantasyon ilkelerine dayalı olarak kurulmuştur. Bu özellikler, aşağıdakileri içeren site tabanlı yönetim ve süreç yaklaşımı kullanılarak elde edilir ve kalite yönetim sistemine başarılı bir şekilde entegre edilir:
Mevcut ve gelecekteki müşteri ihtiyaçlarını anlamak, müşteri gereksinimlerini karşılamak ve müşteri beklentilerini aşmak için çabalamak,
MGI çalışanlarının şirketin hedeflerine ulaşmasında tam olarak yer alabileceği iç ortamı oluşturmak ve sürdürmek için amaç ve yön birliği oluşturma konusunda liderlik,
İstenilen sonuçlara daha verimli ulaşmak için faaliyetlerin ve ilgili kaynakların bir süreç bütünü olarak yönetilmesi,
MGI'nın kalite hedeflerine ulaşmada etkinliğine ve verimliliğine katkıda bulunan bir sistem olarak birbiriyle ilişkili süreçleri belirlemek, anlamak ve yönetmek,
MGI organizasyonunun kalıcı hedefi olarak genel performansın sürekli iyileştirilmesi.